Gästebuch

Einen neuen Eintrag für das Gästebuch schreiben

 
 
 
 
 
Die mit * gekennzeichneten Felder müssen ausgefüllt werden.
Ihre E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht.
Es ist möglich, dass Ihr Eintrag erst im Gästebuch sichtbar wird, nachdem wir ihn geprüft haben.
Wir behalten uns das Recht vor, Einträge zu bearbeiten, zu löschen oder nicht zu veröffentlichen.
49 Einträge
Bianca Salzmann aus Seengen geschrieben am Dezember 11, 2016:
Lieber Claudio Vielen lieben Dank für die lehrreichen Fahrstunden, die ich bei dir hatte. Auch ich habe beim 1. Mal bestanden und bin froh habe ich es dank dir geschafft! Liebe Grüsse Bianca Salzmann
Sandro Ledergerber aus Staufen geschrieben am September 22, 2016:
Ciao Claudio Au ich hans bem erste mol gschafft, danke dir für die lehrriche Stunde inere sehr agnehme Atmosphäre. Werde dich uf jede Fall witerempfehle. Witerhin alles gueti und bis bald Liebe Gruess Sandro
Mirko geschrieben am August 9, 2016:
Hallo Claudio Ich ben bem 1.mol au dorecho ond han be der sehr guet chönne lehre Autofahre. Empfehle dech of jede fall a jedem wiiter. Merci för alles ond mer gseht sech ofde Stross 🙂
Isabella geschrieben am Juni 16, 2016:
Hoi Claudio, Ich han d'Autoprüefig au bim erste Mal bestande, dank dine super Fahrstunde & Tipps, wo du mir mit uf de Weg geh hesch – Danke namal!! Liebs Grüessli Isabella
valentina caruso aus hunzenschwil geschrieben am Juni 14, 2016:
So und au ich han si bestande. Ich danke dir viel malls claudio für dini zit und für dini lehrrichi fahrstunde wo mir gmacht hend. Wenn mini Familie dir mir wieterempfehlt het denn mach ich das au ☺. Super gsi danke Grüessli Valentina
Nancy aus Unterentfelden geschrieben am April 22, 2016:
Hoi Claudio ond au ich hans gshafft bem erste mol d'autoprüefig zbestoh. För dini gedold sowie die lehrrichi, lostigi nd unterhaltsami Fahrstunde, bedank ich mech ganz herzlech nomol. au ich werd dech wie bes anhin witrempfähle. ganz liebi grüessli Nancy 🙂
Marc aus Staufen geschrieben am April 22, 2016:
Hallo Claudio, Bim 1. Mal gschafft! Bin dir sehr dankbar für alles ufem weg zum führerschien. D'fahrstunde sind immer sehr unterhaltsam, ahgnehm aber au lehrrich gsi, die perfekt mischig! Mer gseht sich sicher no amigs, Liebi Grüess Marc
Denise aus Schönenwerd geschrieben am Februar 25, 2016:
Ciao Claudio Au ich hans bim 1. Druchgang gschafft! D'Stunde mit dir sind sehr lehrrich, unterhaltsam und lustig gsi. Ich chan und tuen dich witerempfehle. Grazie mille und alla prossima 🙂 Denise
Luca Chiaravalloti aus Lenzburg geschrieben am Februar 20, 2016:
Hallo Claudio Au ich has bem 1.Mal gschafft. Ich dank der für dini Geduld und för die helfrichi Fahrstunde. Cha dech nor witerempfehle. Danke Lg Luca